lördag 11 juli 2009

ingen tävling men hus

ja idag skulle vi tävlat på Råhagen men med spöregn så vill jag inte utsätta negativ för wilda så vi avstår tävlandet, bättre tur nästa gg o nu har jag en semester där vi kan träna en del, lite spännande o kul är att i tisdags beställde vi det nya huset som förhoppningsvis kommer att bli inflyttningsklart under hösten, det ser ut ungefär som ovan men med andra färger o kupan på andra sidan, vårat nuvarande ligger ute till försäljning så nu hoppas vi på att det finns några intresserade framöver,men fy tusan vad jag fick mycket att fixa nu framöver massor som skall göras innan huset kommer o innan dess skall jag ha byggt ett garage på nya tomten samt lite småfix på nuvarande o sen planera o påbörja packningen av allt som skall med, annelie har redan börjat plocka ner saker inför visningar o försäljning, just nu känns det som att jag kanske skulle lämna över ansvaret på tävlingssektorn till någon annan vi får se efter semestern. ha en bra sommar om vi inte syns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar