söndag 15 mars 2009

wilda o milodifestvalen

Snälla, snälla, snälla, snälla Jag ber dig Snälla, snälla, snälla, snälla lyssna på mig För jag hoppas ju på dig. Ja, snälla, snälla, snälla, snälla så lyssna snälla, snälla, snälla Ja, jag vet det är lågt att be Men jag skiter i det. Ja för i nästa tävling apporterar du för mig I sista kommandot du fick Jag kunde se Ja, jag kunde se Jag såg du var på väg ut Till att ta apporten till mig Så snälla, snälla, snälla, snälla Jag säger snälla låt dig inte missa Att stå ensam här utan poäng Ja medans du kommer in Så snälla hjälp mig fatta hjälp mig att förstå Ja vad har vi gjort för fel Som har fått dig att inte ta apporten. Ja, för det är väl så att du kan. Å jag hoppas att jag vet Ja, jag vet Ja, jag vet du kommer ge järnet Allt du ger Allt du gör för oss Ja allt den där poängen går Till en annan tävlande Och inte till oss.

2 kommentarer:

  1. Ojojoj! Skjulte talenter her, Bosse?! Håper sangen din gjør susen og at Wilda apporterer som en gud på neste konk!
    :)

    SvaraRadera