fredag 15 februari 2008

onsdagsträning


som Rolle nämner på sin blogg träning på orust inomhus i ridhuset verkligen lyx att man blir så välkommen där till att träna, deras domare kom o pratade med mig om hur det skulle gå att få plats att köra elitlydnad där nästa år inomhus så jag lovad honom att ta fram förslag på banor som får plats har redan ett alternativ färdigt som lätt får plats ( KAN DET VARA SÅ ATT DOM VILL ATT JAG SKALl FÅ MÖJLIGHET ATT TÄVLA INOMHUS INFÖR ÅR 2009 :-))klar jag är ju uppvuxen på Orust så man vet aldrig,
nå träningen med Wila gick bättre än väntat ( tävlingsledaren talade om var rutan skall vara den 23 skall bli kul att se om det stämmer jag tränade i alla fall wilda på rutan i flera av hallens hörn för säkerhets skull hon verkad jobba lungt o fint med ett bra tempo i momenten återstår att se hur det går den 23 på tävlingen, åter igen kommer hon att tävla mot hundar som är mellan 2-5 år äldre, jag kommer verkligen att gå in på denna tävlingen med tanken att det är bra tävling inför framtiden och att det skall vara kul för wilda

1 kommentar: